sobota, 22. februar 2014

Yamaha

Obljuba dela dolg pravijo....
Evo danes je v moji seriji naspal že nov model.....torat Yamaha TDM 900 twin. Tudi tokrat je sedež iz usnja, izpuh pa Akrapovič-ev......no počasi bi bil res čas da mi dajo kakšen "dodatek" za reklamo :)
Tale Yamaha je sicer nekoliko "dolgočasna", ampak na žalost je srebrn model tako, da sem imela že problem da sem vsaj za silo ločila kromirane dele od karoserije. Za karoserijo sem namreč izbrala siv karton za ostelo pa srebrnega.
Naslednji, ki me matra, da ga naredim je pa Kawasaki Ninja.....
oh pa vidim da sem tej Yamahi pozabila naredit "balanco" ha ha. No ja se zgodi če si prehiter :)


9 komentarjev:

  1. Res moraš kontaktirati Akrapoviča za dodatek :). Zopet super motor in komaj čakam zeleno Ninjo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Fantastični motor,kaj si vse ročno rezala? Vse te podrobnosti... enostavno ne najdem drugih besed kot SUPER
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  3. ne ne za ta motor imam nožek.....malo nižje je ena objava na to temo, ko sem iskala nožek
    je pa tudi sestavljanje podvig zase ker je motor velik cca 10x6 cm ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Imaš pa res živce ni kaj ;) superca ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Nakup tega nožka se je res izplačal. Morda ti bo pa naslednjega častil kar Akrapovič :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. hahahaha Oldpunca si pa za hece. jaz se celo bojim da bi on meni zaračunal ker lepim njegov logo na "moje" motorje...saj veš avtorke pravice pa patent pa še kaj ;)
    ampak ja res je nožek bo letos kar parim motoristom nardil veselje

    OdgovoriIzbriši
  7. IIIIII, pri tebi pa je že pomlad. Motor pa kulski.

    OdgovoriIzbriši
  8. Vou, kako čudovita Yamaha :-))
    Lepo si jo izdelala!

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar