nedelja, 16. februar 2014

Suzuki

No da ne boste predologo čakale, sem danes naredila prvi prototip motorja....tokrat Suzuki
Sem imela pa kar nekaj dela, tako, da ne vem kaj je bolj pomagalo.....da sem včasih delala na Suzuki-ju, da izhajam iz moto družine, VIP med mehaniki ali naravni talent ?
Največ težav so mi povzročali mini delčki, ki sem jih dobesedno lepila s pinceto, lepilo pa nanašaa z zobotrebcem. Druga težava so bila kolesa. Med gumo in platišča sem dala kar prozorno folijo, ker je bilo drugače nemogoče zadevo normalno sestavit.
Seveda nisem pozabila na detajle.....Akrapovič-ev izpuh in usnjen sedež :)
Bom pa jutri namesto zgornjega napisa Suzuki v službi naprintala napis modela R-GSX, ker se mi zdi, da bo boljše.
Sem pa za sestavljanje porabila kar 1 uro.....ni tako enostavno kot sem mislila da bo. 
No toloko za danes iz moto-mehanične delavnice Nena :)
Zdaj samo upam, da motoristi ne bodo našli kakšnih "katastrofalnih" napak pri barvnih kombinacijah, ker je res težko pri vsem tem še kombinirat barve karoserije.



11 komentarjev:

  1. Vsaka čast za tole filigransko delo :-) Sicer pa ti je uspelo ujeti Moto GP Suzukijevo barvo, tako da ne bo nobene katastrofe :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. ja ja barva Suzukija je bila tudi podvig za sebe :)
    marička je treba pazit prav na vse ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mojstrica si in z veliko mero potrpljenja
    super
    hvala ker si nam pokazala to malo čudo
    brmmmm
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. Super motor je nastal ;) se je splačala ta ura ki si jo porabila zanj ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Haha, Akrapovič bi ti lahko bil sponzor, ker ga reklamiraš....:):) Super si ga sestavila kljub filifranskemu delu.

    OdgovoriIzbriši
  6. Vse je na pravem mestu, izdelek je... tadaa, enkraten:)), LP:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Po mojem si že zakopana v ponudbah za službo mehanika. Čudovit je. čao

    OdgovoriIzbriši
  8. hvala hvala za pohvale...mi kar špehec raste :)
    no danes sem nabavila material za Yamaho tako da za vikend bom spet sestavljala :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Super motorček si sestavila - za tole pa je potrebna mirna roka in dobri učki :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Saj je kot pravi. Odlično si ga sestavila. Lp

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar