ponedeljek, 25. maj 2015

17.maj - bik 2.del

No kot ste verjetno ugotovile, torte iz prejšnje objave ni bila prava hahaha
Narejena je iz "spužve"- gobe za pranje avtomobila, tako lepo čoko barvo pa sem dosegla s barvnim sprejem.

No zdaj pa se bom pohvalila s pravo torto...no ja rolado.
Tale projekt je bil ZELO naporen, predvsem zato, ker ker nisem imela nič generalke. Vsak dan sem si rekla danes pa bom, ampak seveda me je prehitel čas.....
Tako sem se zadeve lotila "5 min pred 12", sem pa imela še rezervno sladico - panna cotto
Rolada je bila sadna. Plan je bil jagodna ampak na koncu je bila višnjeva.
Sestavine so bile čisto običajne.....sadni jogurt, smetana, mascrapone, vložene višnje, biskvit oz. baby piškoti in malo želatine.....simpel kot pasulj :)
Takole sem začela.......
 ......trarara in takole končala
No danes ali ju3 bom pa preverila ali sem imela samo začetniško srečo ali res obvladam. Moj slavljenec je namreč izrazil željo, da mu eno naredim za v službo...okus bo pa breskov...vsaj mislim da so v kompotu breskve :)
Imam pa tudi že naročilo za čoko verzijo tako, da bom mogla kar zavihat rokave, da podelam vsa naročila ;)

9 komentarjev:

  1. Izgleda slasnto. tudi brez generalke je bila zaogtovo slastna - drugače nebi imela donaročila :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Izgleda res ajmfoh, me pa vseeno "muči" tale zgornja površina biskvita. Relief - vzorec je več kot božanski. Je to kakšna "stvar", ki si jo privlekla iz tujine ali pa...bog ne daj da je kupljeno v Sloveniji, "naša" pa nič ne ve , da se da kaj takega tudi pri nas kupit??? Pa je spet šla moja dijeta v maloro...že sam pogled na tole sladkarijo mi je dvignil 10 dag na tehtnici. čao

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mojca brez skbi si lahko še naprej na dieti....razen sestavin je vse ostalo kupljeno v tujini :)

      Izbriši
  3. Pa saj te mora imeti rad, ko ga takole razvajaš. :-)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja kadar vrešim in trmoglavim mislim, da ni ravno zaljubljen vame hahahahaha

      Izbriši
  4. Dobro si nas, s tisto spužvo :)) Ampak tale prava pa je tudi carska.

    OdgovoriIzbriši
  5. Dobro nas hecaš; najprej spužva, zdaj pa še tale ornament. Mene spominja na stari dobri valček, katere so včasih uporabljali pleskarji, menda pa so zdaj spet v modi.
    Da je več kot slastno pa sploh ne dvomim, posebej če hodiš po enih šolah tam v tujini....:):):)

    OdgovoriIzbriši
  6. Rolada .... to znam, si mislim, ko berem objavo, ... a se mi znanje sesuje v prah, ko zagledam zadnjo sliko. Čudovit vzorček. Lp

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar