petek, 5. junij 2015

JUNIJ - kar tako

Današnja objava je kar tako, da me spet ne povozi čas :)

Tale rolada je bila narejena za "tistega bika" iz prejšnje objave, s to razliko, da je to odnesel v službo. Sem pa pri izdelave te ugotovila, da je jogurt in želatina kar malo premalo čvrsta masa, tako da naslednjič bo treba dodat smetano ali pa izbrat namesto jogurta kaj drugega
Sem pa uporabila marelice in ne breskve ot sem mislila in marelični jogurt, in mogoče so bile tudi marelice malo preveč "mokre"
 Danes sem si vzela en dan dopusta, ker sem ga krvavo potrebovala in moj najljubši direktor me je dobesedno nagnal na morje.....moj dragi pa me je odpeljal, ker ve, da se mi s takim izletom "opraviči" za vse naprej in nazaj ;)
 Nisva šla daleč...le do Ankarana, ker je bila naprej zaradi odprtja predora Markovec nepopisna gneča...
...no tole bo pa moje kosilo v prihodnjih dneh.....obožujem vse kar je morskega

3 komentarji:

  1. Kje delajo takšne direktorje, kot ga imaš ti? Jaz bi tudi imela takšnega, ki bi me nagnal na morje. :-) Prišparaj malo buzare. Pridem naokoli. Za kruh ne skrbi, ga bom prinesla s seboj. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Blagor se tebi za tegeg ašefa- a jih še delajo in kje, mi povej prosim?! Lepe fotke - tako sladko kot tudi morje :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar