nedelja, 14. junij 2015

Ribez

Letos bom očitno celo sezono kuhala ribez.
No tole je dejansko že drugi del mojega kuhanja, ker ribez letos noro raste.....močno upam, da bo tudi z malinami tako.
Seveda k vsakemu mojemu izdelku paše tudi etiketa......slikico sem snela kar iz neta, ter dodala tekst. Je pa v tem kozarčku samo pokuhan in spasiran ribez, ker bo na nadaljnjo predelavo romal v Pariz in zato ni dodanega ne sladkorja ne vode.

 Tukaj je delček ribeza, ki čaka na predelavo.....
 ...tule pa je že končni izdelek. In če ga pije moja Tina potem je res dober ;)
Recept sem pa našla nekje na netu......ribez operemo in s pecli damo v lonec, ter ga pokuhamo toliko, da jagode popokajo. Skozi cedilo ga prepasiramo (lahko uporabite tudi pasirko), da dobimo samo sok. Na količino dobljenega soka dodamo 2-3x vode in sladkor po okusu....jaz sem ga dala 450g pa je kar malo prevec za razmerje 1,5l ribeza na 3l vode. Tako da ga zdaj mešam 1:1 (pol kozarca soka pol vode)

Danes me čaka še ena runda kuhanja, naslednji teden pa spet nabiranje.
Očitno bo poleg smrekovih vršičkov to še en izvozni artikel v Pariz in NY....no pa seveda maline ;)

5 komentarjev:

  1. Oppa tole pa zlgeda slastno. Pri nas se je do sedaj kuhalo samo marmelado (oz so prišli nabrati ribez in sem dobila že narejeno) in ga dalo v skrinjo za zimo. Soka pa res še nisem poizkusila - hvala za recept :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala lepa tudi za ta recept. Tudi jaz sem ga delala za vikend, vendar sirup in to brez kuhanja. Ta teden objavim, mogoče bo pa tudi tebi prišel kaj prav. Se prav krasno obnese, pa še vse vitamine zadrži, ker se nič ne kuha. čao

    OdgovoriIzbriši
  3. mmm, takšni domači soki so najboljši. Imaš pa res pravo ribez proizvodnjo :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Če ti bo slučajno zmanjkalo ribeza, lahko prideš še k meni po njega. :-)) Ravno danes sem pri obhodu razmišljala, kako ga shraniti za zimo. Verjetno bo šel v prastari sokovnik...

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar