torek, 16. november 2021

USTVARJALNA MUZA

Pa sem rešila uganko, zakaj ustvarjalne muze ni nič k meni😃 Če me ni doma pač ne more pridet

Že drug teden sem na bolniški in glej ga zlomka, ona je cele dneve pri meni 😉

Ker imam eno manjše naročilo sem pač bolniško izkoristila, da izpolnim naročilo.....no nisem še niti na polovici, pa čaka me še ena dobrodelna akcija, tako da mogoče bi bolniško imela kar do konca leta😂

Moram pa priznat, da sem že kar malo iz vaje, pa tudi roke me ne ubogajo več, tako kot so me včasih...največ težav mi povzroča sestavljanje/lepljenje, sploh manjših delčkov😕

Ampak vaja dela mojstra ali kako že pravijo in tudi, ko se enkrat znaš vozit s kolesom, tega ne pozabiš....pri vsej količini nožkov ni vrag, da ne bom do konca meseca naredila vse kar je na seznamu.....

tule sem kombinirala kar nekaj nožkov in za spremembo je vse v zlato/rjavih barvah

tole sem poskusila "enostavno tresočko"
tale je res čist simpel.....začetniška😂
pa hiška, ki sem jo NUJNO rabila, na koncu pa ugotovila, da rabim še 1001 nožek, da jo sestavim....nikoli ne verjemi slikici, ki je prikazana skupaj z nožkom😉
in pa ena goljufiva.....goljufiva pa zato, ker sem snežake kar naprintala, namesto, da bi jih sestavljala....saj ne, da imam po mojem vsaj 5 nožkov na temo snežak🙈
fotke so pa katastrofalne, ker nikakor nisem mogla ujet dobre svetlobe ne v ateljeju, ne na balkonu.....na vrt pa nisem hodila, da me ne bi sosedje trapasto gledali.....saj vesta kako je to na vasi😒




1 komentar:

  1. Super, da te je muza počakala doma. :-) Krasne voščilnice si izdelala. Ustvarjalnih pripomočkov ti pa res ne manjka. :-)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar