sobota, 17. april 2021

KAM GRE ČAS.....

 Saj sploh ne vem, če sem se letos že kaj javila🙉

No ja dogaja se veliko, tako, da sploh ne dohajam več, ne sebe ne koledarja.....

Pri vsem tem koronskem sranju, sem srečna, da sem ves čas hodila v službo, da sem zdrava, čeprav so okoli mene vsi zboleli....največji hec je pa ta, da sem bila z njimi dan ali dva pred diagnozo v tesnem kontaktu....evo še en dokaz, da žleht kopriva ne pozebe🙈

Skratka z našim fantom smo odprli kopalno sezono, čez nekaj dni smo se kepali nekje vmes pa delali terapije, ki so nekako naša stalnica vsaj 1x na dan

Moje ustvajanje je nekje na stranskem tiru, čeprav material pa pridno nabavljam, da ne bo pomote.

Če ne prej bom imela čas, ko umrem....hm moram v oporoko napisat s katerimi šablonicami me morajo pokopat😂

No če bi napisala da bom bolj pridna z ustvarjanjem, bi bila to grda debela laž, ampak obljubim pa da se bom potrudila po najboljših močeh

Pa tudi poskusila bom malo bolj pridno pisat tale moj spletni dnevnik....ampak samo poskusila 🙊







1 komentar:

  1. O,kako lušne slikce Thora.Nena,tudi če imaš trenutno ustvarjalno pavzo,se ni bati zate.Važno,da boš imela vse materiale,ko boš spet pri volji.
    Krasno,da pišeš blog,sem šele danes opazila,da že dolgo.Res imaš veliko talentov in energije.
    Vse lepo še naprej in veliko ljubezni in nič bolezni.Aleksandra

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for comment
Hvala za tvoj komentar